afgeronde acties

Financiele ondersteuning

Met financiële ondersteuning proberen we wensen te vervullen die anders vaak niet mogelijk zijn.

Zoals hier op de foto, een nieuwe parasol

Een grote parasol tegen de zon op het terras

We hebben een nieuwe duo fiets kunnen aanschaffen via een crowed funding  en flyer actie.

Het was hart verwarmend om te ondervinden dat er in ons dorp en daarbuiten gul hebben gegeven,

vanaf de jongste jeugd tot de oudste van de jan met de pet tot en met ondernemend Oene of sportvereniging en Kerk, de donaties kwamen uit uit alle hoeken.

Bedankt namens alle bewoners.

De overdracht van de Duo fiets

De fietstoertocht Epe voor Epe wordt jaarlijks georganiseerd door de serviceclubs Inner Wheel en Rotary Club Epe. Naast een leuke, gezellige en goed verzorgde fietstocht is dit sportieve evenement bedoeld om fondsen te werven (geld te verdienen) voor clubs, organisaties, stichtingen of verenigingen in Epe, Emst, Oene en Vaassen. De fietstocht wordt in 2022 voor de 10e keer gehouden en is elk jaar een succesvolle manier voor clubs en verenigingen om een zakcentje te verdienen. In 2019 werd er 8.200 euro aan de geselecteerde goede doelen uitgekeerd!

Epe, Vaassen, Oene en Emst fietsen samen voor plaatselijke doelen!

Deze waren dit jaar

• ATLETIEK VERENIGING CIALFO
  • RUILWINKEL SHOP4NOP EPE
  • HET VLINDERHUIS
  • DE ZONNEBLOEM AFDELING EPE-EMST-OENE
  • STICHTING ‘VRIENDEN VAN DE KEIZERSHOF’

Met de sponsor actie Epe voor Epe hebben wij meegedaan met als doel een nieuw tuinset voor de Keizershof,

We hebben samen 2000,- euro bij elkaar gefietst dankzij de verkoop van tickets en een aanvullend sponsor bedrag.

de cheque van 2000,00 euro

de stichting op het Oener Koefeest 2022

Op donderdag 27 oktober was het dan zover, we gingen ons als stichting presenteren op het Oener koefeest.

Wij kregen een kraam toegewezen middenvoor de Keizershof.

Na een goede voorbereiding konden wij deze vullen met prijzen en  koopwaar.

Dit alles werd geschonken door de Oener ondernemers en privé sponsoren.

Vroeg in de morgen zijn we samen met de bewoners begonnen met het opbouwen en het inrichten van de kraam.

We hadden 4 activiteiten, een bal sjoel spel een grabbelton een dartspel en blikken gooien.

Alle 4 spelletjes waren een succes ,de grabbelton was een groot succes, om half twaalf was de ton uitverkocht, het liep storm.

Er zaten dan ook 2 goed verkopende vrouwen bij de ton

Alle spelen kregen voldoende deelname, wat ons ook meteen de kans gaf om de mensen te informeren wat de Keizershof nu eigenlijk is en wat wij als stichting doen.

Dat leverde  alleen al op deze dag 13 nieuwe donateurs op, fantastisch.

Daarnaast was de opbrengt van de spelletjes en de verkoop van de cake 373,= euro.

We hebben aan deze dag een warm gevoel overgehouden mede door de medewerking van de Passerel en de WZU en de spontane hulp van vrijwilligers.

Dus allen die geschonken, meegewerkt , of deelgenomen heeft aan onze actie en/of donateur is geworden hartelijk dank namens de stichting.

Een kerst presentje voor de bewoners  2022

Dit jaar hebben we bedacht om de bewoners te verrassen met een kerstcadeautje,

Annelien heeft zich met name hier voor ingezet.

De presentjes werden zeer gewaardeerd.

De bloempot werd daarna door een aantal ook gebruikt om er een kerststukje van te maken

de stichting op het Oener Koefeest 2023

Na het succes van vorig jaar hebben wij besloten om ook dit jaar weer aanwezig te zijn op het Oener koefeest.

We hadden nu een kraam toegewezen gekregen tegenover de Keizershof.

we vonden het eerst een beetje onhandig, maar met wat passen en meten konden we onze spullen uitstallen in de kraam.

We hebben onze activiteiten niet gewijzigd t.o.v. vorig jaar, een balsjoel spel, een grabbelton een dartspel en blikken gooien.

Alle spelletjes waren een succes. We hebben een mooi bedrag opgehaald en ook weer enkele donateurs aan onze stichting verbonden. Veel bezoekers van onze kraam hebben we kunnen vertellen over de Keizershof en hun bewoners.

Met het bijeen gebrachte bedrag kunnen wij wij wat betekenen voor de Keizershof, en inmiddels is er een besteding gedaan in de vorm van kerstverlichting voor buiten.

Wij willen graag alle sponsors en vrijwilligers bedanken voor het mogelijk maken van deze actie.

Hartelijk dank!

dagrijs darten